۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۴۰

مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان درکهگیلویه وبویراحمد مشخص شد

 مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان درکهگیلویه وبویراحمد مشخص شد

یاسوج- مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیرهای راهپیمایی در یاسوج ساعت ۱۰ صبح  و از میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان امام حسین(ع) خواهد بود.

در دهدشت نیز ساعت ۹ صبح  مسیر شماره یک از مقابل سپاه پاسداران، بلوار سپاه به سمت میدان حضرت امام حسین(ع) و مسیر شماره دو نیز از  جلوی جمعیت هلال احمر، بلوار هلال احمر به سمت میدان حضرت امام حسین(ع) است.

در ساعت ۹:۳۰ صبح نیز در گچساران راهپیمایی در مسیر شماره یک از مسجد شهیدان تا میدام امام خمینی(ره)، در مسیر شماره دو از گلزار شهدای گمنام تا میدان امام خمینی(ره) و در مسیر شماره سه نیز از دبستان دوازدهم فروردین تا میدان حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

در شهر لیکک نیز در ساعت ۸:۳۰ صبح راهپیمایی از جلوی سپاه پاسداران، تقاطع بانک صادرات، تجمع در مدرسه حضرت سمیه(س) خواهد بود.

در شهر سی سخت۹:۳۰ نیز راهپیمایی در ساعت صبح مسیر شماره یک از جلوی دفتر امام جمعه به سمت فلکه الله، در مسیر شماره دو از مدرسه شهید نوری پور به سمت فلکه الله خواهد بود.

در شهر لنده راهپیمایی از ساعت ۹ صبح از جلوی سپاه پاسداران به سمت مصلای حضرت امام خمینی(ره) است.

در شهر باشت نیز راهپیمایی در ساعت ۹ صبح از چها راه کتاب به سمت ایستگاه مسافربری خواهد بود.

در شهر چرام نیز راهپیمایی در ساعت ۱۰ صبح و به سمت میدان آیت الله شهید بهشتی، خیابان مالک اشتر، میدان عاشورا و مصلای قدیم خواهد بود.

در شهر پاتاوه نیز راهپیمایی از ساعت ۹ صبح و از جلوی بخشداری به سمت خیابان حضرت امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهداء خواهد بود.

در شهر مارگون نیز راهپیمایی از ساعت ۹ صبح و از گلزار شهید افتاده تا مصلای حضرت امام رضا(ع) است.

در چیتاب راهپیمایی ساعت ۹صبح از میدان بسیج به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره) و بالعکس خواهد بود.

در شهر لوداب نیز راهپیمایی از ساعت ۹ صبح و از چهار راه جهاد تا دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهراء(س) است.

راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در سپیدار، ساعت ۹ صبح و از حوزه مقاومت حضرت امام رضا(ع) تا گلزار شهداء، در بوستان از جلوی بخشداری تا پل هوایی و موکب حضرت زینب (س)، درسرفاریاب از گلزار شهداء تا مدرسه حضرت هاجر(س) خواهد بود.

راهپیمایی در سرآسیاب ساعت ۱۰ صبح از جلوی بخشداری به سمت گلزار شهداء و محل تجمع نیز مسجد حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

در شهر سوق نیز این راهپیمایی در ساعت ۹ صبح و از مصلای نماز جمعه به سمت خیابان شهداء و خیابان ۱۷ شهریور و میدان حضرت امام خمینی(ره) است.

راهپیمایی در دیشموک نیز ساعت ۹ صبح

از میدان شهداء (ورودی شهر)   به سمت خیابان آزادی، جایگاه نماز جمعه و در  قلعه رئیسی در همین ساعت از میدان حضرت امام حسین(ع)، خیابان معلم، خیابان امام خمینی(ره)، میدان انقلاب، گلزار شهداء  و- خوابگاه شبانه روزی و در بهمئی نیز از جلوی بخشداری به سمت حوزه مقاومت حضرت سیدالشهداء(ع) و محل تجمع دبیرستان شهید جهان نژاد خواهد بود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در جاورده نیز از ساعت ۹ صبح از دبیرستان شمس تبریزی به سمت خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید ارشیا به سمت گلزار شهداء  و مدرسه شهید خرم خواهد بود.

کد خبر 4133436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha