۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶

به دبی سفر کنید، ارزان‌تر و راحت‌تر از همیشه

به دبی سفر کنید، ارزان‌تر و راحت‌تر از همیشه

سفر به خارج از کشور برای ما ایرانیان همیشه جذاب و پر از تجربه های جدید مانند آشنایی با فرهنگ ملل، دیدن جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم آنها است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اما گاهی اوقات فراهم ساختن مقدمات سفر برای رسیدن به این تجربه‌ها چندان هم ساده نیست. دغدغه‌ی گرفتن ویزا تا تهیه‌ی بلیط و در نهایت انتخاب و رزرو اقامت‌مان، ما را کم حوصله می‌کند.

خرید بلیط هواپیما خارجی می‌تواند یکی از مهم‌ترین اقدامات اولیه برای سفر به خارج از کشور باشد. دیگر لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید و به راحتی و با چند کلیک ساده میتوان بلیط هواپیمای سفر را تهیه کنید.

به گزارش ویرلن؛ شهر دبی همیشه از مناطق پرطرفدار برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. دوست دارید با پروازهای ارزان قیمت به دبی سفر کنید؟ کافی است که به سامانه‌ خرید آنلاین بلیط هواپیما، Alibaba.ir، سر بزنید و از مناسب‌ترین قیمت بلیط پروازهای دبی مطلع شوید و بهترین نرخ را پیدا و رزرو کنید و از همه مهم‌تر، بلیط خود را به صورت تمام آنلاین و با کارت شتاب خریداری کنید.

علی‌بابا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا فضایی دلچسب و محیطی بسیار آسان برای کاربران خود طراحی کند تا آنها بتوانند با جستجویی سریع در مسیر مورد نظر و مشاهده پروازهای تمامی ایرلاین ها، با جزئیات بیشتر اعم از ساعت پرواز، تعداد توقف، مقایسهی نرخ بلیط هواپیما خارجی و.... به راحتی از قیمت بلیط رفت و برگشت دبی آگاه شوند و پرواز خود را رزرو و خریداری کنند.

در این سامانه سعی شده تا امکان خرید بلیط پرواز تمام ایرلاین‌های بین‌المللی که به خارج از کشور پرواز دارند مانند هواپیمای ماهان، ایران ایر، لوفتهانزا، ترکیش ایر، قطر ایر، امارات، klm و … فراهم شود. علی‌بابا دارای نماد اعتماد الکترونیک و تمامی مجوزهای لازم جهت فروش بلیط هواپیما بوده و کاربران می‎توانند با مراجعه به این سامانه با خیالی آسوده خریدی مطمئن و سفری لذت بخش را تجربه کنند.

کد خبر 4133703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha