۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳

با معرفی تیم‌های برتر صورت گرفت؛

پایان رقابت‌های تنیس روی میز دو نفر تور ایرانی در قم

 پایان رقابت‌های تنیس روی میز دو نفر تور ایرانی در قم

قم - دیدار فینال مسابقات تنیس روی میز دونفره تور جوانان ایرانی یادواره شهید آبکار در قم با اتمام رقابت‌های مرحله گروهی، مقدماتی و نیمه نهایی برگزار و تیم قهرمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی در رده سنی جوانان به میزبانی استان قم درحال برگزاری است که دیدارهای بخش دوبل آن با معرفی تیم‌های برتر به اتمام رسید و این مسابقات امروز و فردا در بخش انفرادی ادامه خواهد یافت.

دیدار فینال این رقابت‌ها در حالی جمعه شب در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد که سید محمد موسوی از مازندران و سیدمحمد امین صمدی از تیم تهران توانستند تیم دوبل علی شعاری از مازندران و امیررضا عباسی از تهران را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند و به قهرمانی برسند

عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های دو نفره علیرضارهنما ازآذربایجان شرقی، علی نظری از لرستان و تیم دوبل آرین غفاری نماینده البرز و میلاد عابدینیان از اصفهان رسید تا دست تیم تنیس روی میز قم از کسب عنوان در این بخش کوتاه بماند.

ترکیب دو نفره سید محمد امین منتظری و پویا وفایی از استان قم نیز با شکست برابر حریف خود به عنوان پنجمی بسنده کردند ضمن این که این رقابتها با حضور ۱۵۶ ورزشکار از ۲۸ استان کشور تا روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه در سالن شهید رضائیان قم پیگیری خواهد شد.

مراسم اهدا مدال‌های این بخش دوبل این مسابقات با حضور روح الله رمضانی ورزنه معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید. این مسابقات قرار بود طی هفته گذشته در قم برگزار شود که با تاخیری ۴۸ ساعته در آغاز مسابقات، از روز پنج شنبه کلید خورد.

کد خبر 4133764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha