۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

رعایت پیوست های زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی ضروری است

رعایت پیوست های زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی ضروری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت پیوست های زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت و پیوست های زیست محیطی پروژه های مختلف افزود: درختان به عنوان سرمایه ما محسوب می شوند و همانگونه که جاده سازی مهم است، توجه به محیط زیست و درختان نیز مورد تاکید است.

احمدی خاطرنشان کرد: لازم است که پیماران کاران پروژه ها از قطع درختان خارج از مسیر پروژه خودداری کرده و نسبت به اجرایی کردن تعهدات خود در حوزه پرداخت خسارات یا کاشت درخت بر اساس توافقات اقدام کنند.

وی بر همکاری محیط زیست و منابع طبیعی در حوزه اجرای پروژه هایی مانند جاده یاسوج به سی سخت تاکید کرد.

استاندار به پروژه ایستگاه پمپاژ "بن زرد" اشاره کرد و گفت: اشتغال زایی و حفظ اکوسیستم در اجرای چنین پروژه هایی مهم است و عملیات اجرایی آن نباید متوقف شود و اقدامات لازم در حوزه حفظ محیط زیست نیز باید لحاظ شود.

احمدی با اشاره به اینکه قرار نیست هر روز استانداری همه دعوای بین دستگاه ها را حل کند، تاکید کرد: تلاش ما بر این است که مسائل حل شود و استانداری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده بین دستگاه ها است و باید مدیران دستگاه ها و فرمانداران اقدامات مناسب تری در این حوزه داشته باشند.

وی با بیان اینکه چنین رویه ای، رویه مناسبی محسوب نمی شود، تصریح کرد: قدرت حل مسائل توسط مدیران، از شاخص های مورد توجه ما است.

احمدی افزود: باید ساز و کاری طراحی شود که نیاز نباشد این مباحث در استانداری حل شود و در سطوح مدیران ارشد دستگاه ها و فرمانداران بتوان مباحث را حل کرد.

استاندار با بیان اینکه تعامل و هماهنگی از اقدامات مورد تاکید استانداری است، گفت: تعامل، تسلط بر قانون و رعایت آن برای حل مشکلات در حوزه های مختلف ضروری است.

کد خبر 4134373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha