۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۰۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کاروان سلامت استان۱۶۰۰بیمار را به صورت رایگان ویزیت کردند

 کاروان سلامت استان۱۶۰۰بیمار را به صورت رایگان ویزیت کردند

یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در سفر کاروان سلامت استان به روستای "قلعه دختر دشمن زیاری" یکهزار و ۶۰۰ بیمار به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اورنگ ایلامی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سفر کاروان سلامت به شهرستان کهگیلویه و این روستا دو کلینیک سیار دندانپزشکی به همراه چهار دندانپزشک، چهار پزشک عمومی و پزشکان متخصص حضور داشتند.

وی افزود: این پزشکان در رشته‌های زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال، ارتوپدی، داخلی، عفونی، اعصاب و روان، قلب و عروق و گوش و حلق و بینی مردم را به صورت رایگان ویزیت کردند.

ایلامی با بیان اینکه در این سفر، تست سریع تشخیص ایدز، قند خون، فشارخون و مشاوره برای مراجعه کنندگان به چادرهای سلامت انجام شد، اظهار داشت: دانشگاه یاسوج در راستای توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی تلاش می کند.

ایلامی هدف از سفر کاروان سلامت به مناطق محروم را رایگان بیماران نیازمند و ارائه خدمات درمانی رایگان در حوزه پزشکی و دندانپزشکی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: یکی از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خدمات رسانی مطلوب به مناطق محروم، کمتربرخوردار و روستایی استان است و این کاروان هر ماه به یک منطقه محروم در استان سفر می کند.

کد خبر 4134559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha