۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

۷ هزار زائر زنجانی از طریق ناوگان جاده ای جابجا شدند

۷ هزار زائر زنجانی از طریق ناوگان جاده ای جابجا شدند

زنجان-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از جابجایی بیش از ۷ هزار مسافر از طریق ناوگان جاده ای استان زنجان از ۲۹ مهرماه تا ۱۳ آبان ماه خبر داد.

ایرج دست نشان در گفتگو با خبرنگار مهر از جا به جایی بیش از ۷ هزار زائر حسینی از طریق ناوگان جاده ای استان زنجان  خبر داد و افزود : این تعداد مسافر از ۲۹ مهرماه تا ۱۳ آبان ماه جابجا شدند.

وی اظهار کرد: ۲۶۰ دستگاه اتوبوس و ۱۲۰ دستگاه مینی بوس  نسبت به جا به جایی زائران اربعین فعال است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی فراهم شده و تاکنون مشکلی در جا به جایی مسافران رخ نداده است.

دست نشان اظهار کرد: در ایام اربعین ارائه سرویس‎های دربستی استان به مناطق مختلف کشور ممنوع است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده می کند و جا به جایی زائرین اربعین برنامه اولویت دار این سازمان است. 

دست نشان تاکید کرد: سازمان بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید  جدی دارد و  زائران اربعین بلیط رفت و برگشت را با هم تهیه کنند تا دچار مشکل نشوند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: تکریم زائران اربعین برای سازمان مهم است  و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای زائران اربعین مدیریت لازم را کرده است.

کد خبر 4134699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha