۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۸:۲۹

به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور صورت گرفت؛

حمایت ۲۰ میلیون تومانی نماینده سنندج در مجلس از هیات کشتی کردستان

حمایت ۲۰ میلیون تومانی نماینده سنندج در مجلس از هیات کشتی کردستان

سنندج - سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیان در مجلس شورای اسلامی به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان کشور ۲۰ میلیون تومان به هیات کشتی استان کردستان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ سید احسن علوی شامگاه یک شنبه در بازدید از هیات کشتی استان کردستان ضمن تسلیت فوت ناگهانی سعید عدنانی از قهرمانان رشته کشتی کردستان، گفت: جای خوشحالی و امید واری است که جوانان ما در بخش های ورزشی فعالیت می کنند.

 نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ قاعدتاً استان کردستان به دلیل نبود زیر ساخت های ورزشی ابزار و اسپانسر نباید در ورزش موفق باشد اما بسیار خرسندیم که اینگونه نیست و شاهد موفقیت های خوبی در رشته های مختلف ورزشی در این استان هستیم.

وی افزود: پیشرفت ورزشکاران در دیگر شهر های کشور زیاد جای تعجب ندارد چون در شهر های بزرگ به دلیل وجود کارخانه های بزرگ حمایت ممکن می شود اما موفقیت ورزشکاران در استان کردستان که بیشترین بیکار را دارد واقعا ستودنی است.

علوی با بیان اینکه باید به فکر جذب اعتباراتی باشیم که به درد ورزش بخورد، افزود: کمک های یک و دو میلیون تومانی هیچ دردی را از ورزش دوا نمی کند ما باید به فکر جذب اعتباراتی به عنوان مثال نیم درصدی از صنعت، معدن و تجارت و غیره باشیم.

 نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در گذشته به هیات کشتی کمک های شده که امسال نیز به دلیل برگزاری مسابقات کشوری در شهرستان بیجار ۲۰ میلیون تومان به هیات استان کمک می کنم.

وی گفت: فضای کار خوبی درکردستان وجود ندارد و این استان دارای ۱۵۰ هزار بیکار است و به دلیل اینکه بیکاری یکی از اصلی ترین راه های ورود به آسیب های اجتماعی است می بایست فضای با نشاطی را در جامعه بوجود آوریم که ورزش یکی از آنها است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته برای تقویت ورزش کردستان، گفت: انتظار می رود که در سایه تلاش های صورت گرفته همچنان شاهد رشد و ارتقاء ورزشی استان باشیم و در همین راستا من قول می دهم که ۲۰ میلیون تومان به هیات کشتی کردستان برای قبولی میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان کشور کمک کنم.

کد خبر 4135907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha