۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲

وزیر نیرو:

طرح انتقال آب به چذابه در مدت ۲ ماه تکمیل شد

طرح انتقال آب به چذابه در مدت ۲ ماه تکمیل شد

اهواز - وزیر نیرو گفت: طرح انتقال آب از بستان به چذابه که با همکاری شرکت آب و برق خوزستان در مدت زمان کمتر از دو ماه به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در بستان اظهار کرد: توفیقی بود که بعد از یک هفته از رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به این وعده ای که به مردم خوزستان و نمایندگان آنها داده شد، عمل شود.

وی افزود: به همراه مدیران ارشد وزارت نیرو در بخش آب و برق و با هماهنگی های انجام شده مسئولان خوزستان و نمایندگان مردم برای بازدید از شهرها و همچنین بررسی و مذاکرات در خصوص پیشرفت کارها به منظور حل و فصل مسائل و مشکلات موجود به خوزستان آمده ایم.

اردکانیان عنوان کرد: امروز طرح انتقال آب از بستان به چذابه که با همکاری شرکت آب و برق خوزستان در مدت زمان کمتر از دو ماه به بهره برداری رسیده و آب آشامیدنی سالم برای مردم و زائران حسینی تامین می کند را خواهیم داشت.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح درنظر گرفته شده است، بیان کرد: در این پروژه ۳۰ کیلومتر خط لوله گذاری شده است. همچنین دو ایستگاه پمپاژ به ظرفیت۱۸۰ و ۲۹۰ مترمکعب در ساعت در مرحله اول امروز به افتتاح می رسد ولی در بلندمدت مخزن با ظرفیت بیشتری برای آن درنظر می گیریم.

کد خبر 4136157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha