۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد:

اعزام ۱۵۰ مبلغ ومبلغه به مناسبت دهه سوم ماه صفر به روستاهای ملایر

اعزام ۱۵۰ مبلغ ومبلغه به مناسبت دهه سوم ماه صفر به روستاهای ملایر

ملایر - رئیس تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام ۱۵۰ مبلغ و مبلغه در دهه سوم ماه صفر به نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان ملایر خبر داد.

حجت الاسلام حسین گروسی از اعزام ۱۵۰ مبلغ و مبلغه در دهه سوم ماه صفر به مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی شهری و روستایی شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: مبلغین و مبلغات در مراسم عزاداری و سوگواری دهه سوم ماه صفر به تببین و تشریح سیره رسول کرم(ص) و امام رضا(ع) و بیان احکام و مسائل شرعی خواهند پرداخت.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر همچنین با بیان اینکه مداحان اهل بیت(ع) نقش قابل توجهی در تبلیغ و نشر قرآن دارند، گفت: مداحان نقش مهمی در تبلیغ و سنت رسول اکرم(ص) داشته اند.

وی گفت: مداحان اهل بیت(ع) همیشه در طول تاریخ سخنگو، مروج و مبلغ دین اسلام بوده اند و نقش و اهمیت و جایگاه آنها بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام گروسی عنوان کرد: مداحان با داشتن این توانایی و پتانسبل بالا می توانند نقش بسیار بزرگی در تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه داشته باشند.

رئیس تبلبیغات اسلامی ملایر افزود: مداحان اهل بیت(ع) در جلسات و مراسم و هیئات مذهبی و حتی مجالس ختم دارای بیشترین مخاطب هستند و  می توانند در زمینه فرهنگ‌سازی برای فراگیر شدن فرهنگ و مفاهیم قرآن در جامعه تلاش کنند.

وی تاکید کرد: طی نشستی با مداحان در این زمینه برنامه ریزی مطلوب و منسجمی انجام می شود تا قرآن در جلسات مداحی جایگاه خود را پیدا کند.

کد خبر 4137078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha