۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹

گزارش گاردین از وضعیت تیم گواردیولا؛

هشدار به سیتی: شما هنوز قهرمان نشدید

هشدار به سیتی: شما هنوز قهرمان نشدید

منچسترسیتی وضعیت فوق‎العاده‎ای دارد و با اختلاف نسبت به تیم‎های دیگر صدرنشین است، اما نباید فراموش کند در لیگ انگلیس شگفتی زیاد رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: «بعد از گذشت ۱۱ هفته از بازی‎های لیگ جزیره تیم فوتبال منچسترسیتی با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین است و باعث شده صحبت‎هایی مبنی بر قهرمانی زودهنگام این تیم شنیده شود. اما نکته واضح این است که به قول ژوزه مورینیو در جزیره و بازی‌های لیگ این کشور همیشه سورپرایزهایی وجود دارد.

نمی‎توان منکر شد که سیتی بازی‎هایی فوق‌‎العاده انجام می‌دهد و حداقل در حال حاضر بعید به نظر می‏رسد که تیمی بتواند جلودارش باشد، اما این را هم باید در نظر بگیریم که هنوز راهی طولانی تا به پایان رساندن لیگ پیش رو است و نه تنها در لیگ جزیره، بلکه در فوتبال در چنین مسیری طولانی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

از طرفی نباید کار بزرگ گواردیولا را نادیده گرفت. ۸ امتیاز اختلاف با تیم‌های دیگر در لیگ جزیره قابل مقایسه با لیگ پرتغال و لالیگا و بوندسلیگا نیست.

مورینیو برای ناکامی‌های تیمش مصدومیت‌ها و مشکلات بازیکنان را بهانه کرد. اما این مصدومیت و مشکلات دیگر شاید برای گواردیولا یا هر تیم دیگری هم در ادامه راه به وجود آید و این چیزی است که کار را سخت می‏کند.

درست است که سیتی و بازیکنانش در این فصل کیفیت خوبی داشته‌‎اند، اما هنوز هم به اندازه کافی محک جدی زده نشده‌اند. کار هنوز تمام نشده و نباید از حالا آبی‌پوشان منچستر را قهرمان بدانیم. 

کد خبر 4137239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha