۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴

استقرار نیروهای پلیس در راهپیمایی جاماندگان اربعین

استقرار نیروهای پلیس در راهپیمایی جاماندگان اربعین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه پلیس تهران در اربعین حسینی در آمادگی صد درصدی است، گفت: آماده خدمت رسانی به راهپیمایان جامانده از اربعین هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی با اشاره به تعطیلات پایان هفته و انجام راهپیمایی جاماندگان اربعین که صبح روز پنجشنبه از میدان امام حسین (ع) تهران به سمت حرم عبدالعظیم حسنی انجام می شود، افزود: از ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه تمامی همکارانم در پلیس راهور در آماده‌باش کامل هستند و با استفاده از تمام تجهیزات عملیاتی و امدادی، خدمت رسانی به راهپیمایان جامانده از اربعین حسینی را به انجام می رسانند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ماموران پلیس راهور، همه پلیس های تخصصی تهران بزرگ از جمله یگان امداد، پلیس پیشگیری، پلیس مبارزه با مواد مخدر در آماده‌باش کامل هستند، افزود: تمام توان پلیس صرف این شده است که ریسک وقوع جرم در پایتخت را برای متهمان بالا ببرند. از این رو همکارانم از ساعت ۵ بامداد صبح روز پنجشنبه در همه مبادی منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حضور داشته و نسبت به روان سازی بار ترافیک و همچنین جلوگیری از وقوع گره های ترافیکی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه آغاز می شود، افزود: همکارانم در یگان های تخصصی و پلیس های امدادی تا پایان مراسم و تخلیه کامل مسیر از وجود راهپیمایان در محل حضور داشته و نسبت به جلوگیری از گره های ترافیکی و اخلال در آمد و شد راهپیمایان اقدام خواهند کرد.

کد خبر 4137466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha