۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۴۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد:

آمادگی پلیس راهور ایلام برای جابجایی زوار در داخل شهر مهران

آمادگی پلیس راهور ایلام برای جابجایی زوار در داخل شهر مهران

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از آمادگی پلیس راهور ایلام برای جابجایی زوار در داخل شهر مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن ناصری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که دور رفت عاشقان و دلباختگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از اول سفر تاکنون با شیب ملایم بسیار خوبی صورت گرفته بود به یقین بار برگشت که از هم اکنون شروع شده با بازده زمانی کوتاهی شکل خواهد گرفت و ما شاهد تراکم سنگین در این ایام خواهیم بود.

وی گفت: همکاران در مجموعه راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی استان و دیگر همکاران در سراسر کشور در استان برای تسهیل در تردد زائرین از هر لحاظ آمادگی دارند.

وی تصریح کرد: در این راستا چند توصیه به زائران و افرادی که در این مسیرها تردد می کنن داریم،  زایرینی که فاقد خودروهای شخصی هستند و با خودروهای عمومی به استان مراجعه کردند در بازگشت درخواست می کنیم که به داخل شهر مهران مراجعه نکنند از همان پایانه مرزی به پایانه برکت که ترمینال برکت است مراجعه کنند.

ناصری افزود:وسایل نقلیه عمومی جاده ای در آن نقاط برای جابجایی زائرین حضور دارند و آنها را به تمام نقاط کشور انتقال می دهند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام تصریح کرد: آن دسته از زائرانی که با خودروی شخصی خود به استان مراجعه کردند به یقین خودروی خود را در پارکینگ بزرگ اربعین و یا پارکینگ های سطح شهر پارک کرده اند لذا از این افراد درخواست داریم به شهر مهران، پل زائر یا پارکینگ اربعین مراجعه کنند.

وی افزود: آن دسته از افرادی که خودروهای خود را در سطح راه ها و معابر پارک کرده بودند و سبب انسداد راه شده بودند این خودروها توسط همکاران به دو پارکینگ که یک پارکینگ خاتم الانبیا در شهر مهران و دیگری پارکینگ شهید غیوری زاده انتقال داده شده اند.

وی بیان داشت:  هر دو پارکینگ در داخل شهر مهران است و در صورتی که زائرانی که به شهرستان مهران مراجعه کردند ود ر آن نقاطی ک  خودرو ی خود را پارک کرده بودند خودرو خود را در آن نقطه مشاهده نکروند  نگران نباشند، از طریق سامانه ۱۲۰ می توانند آدرس دقیق محل پارک خودروی خود را مطلع شوند و به محلی که برای خودرو درنظر گرفته شده است مراجعه کنند و خودرو خود را تحویل بگیرند.

وی گفت: توصیه دیگر ما به تمام زائران است چراکه  بعد از سفر معنوی که به شهرستان مهران مراجعه می کنند به یقین دچار خستگی هستند، بنابراین با آن خستگی سفر به رانندگی ادامه ندهند و استراحت کوتاهی در شهر داشته باشند.

کد خبر 4137959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha