۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۱۰

عضو شورای شهر بندرعباس:

خودروهای آتش نشانی نیازمند نوسازی است

خودروهای آتش نشانی نیازمند نوسازی است

بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه به تجهیزات آتش نشانی شهر بندرعباس، گفت: خودروهای آتش نشانی نیازمند نوسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیصل دانش عصر سه شنبه در نشست مشترک اعضای شورای شهر بندرعباس با استاندار هرمزگان بیان داشت: بندرعباس یک شهر بندری است ولی چهره شهر بندرعباس  نشانی از  یک شهر بندری ندارد. خواسته مردم توجه به ظرفیت های ساحل و دریا است.

وی عنوان کرد: گردشگری و ایجاد ظرفیت های تفریحی در ساحل بندرعباس مغفول مانده است. مانند کشورهای دیگر باید به سمت بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ورزشها و تفریحات دریایی برویم.

دانش خاطرنشان کرد: بازار ماهی فروشان در زمان احداث به اشتباه جانمایی شد. اما امروز مشکل بازارماهی فروشان به گونه ای باید تدبیر شود تا سرمایه گذاری که این پروژه را احداث کرده است و مردمی که این پروژه را خریداری کرده اند متضرر نشوند.

به گفته وی، بحث در اختیار گرفتن زمین هایی که در اختیار نیروهای نظامی است از عهده شورای شهر خارج است. زمین های زیادی در شهر و ساحل بندرعباس در اختیار نیروهای نظامی است. در محله سورو اراضی که در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد به میدان تیر تبدیل شده است که می توان این مکان را به عنوان یک تفرجگاه مردمی و عمومی تبدیل کرد.

وی با تاکید بر لزوم نوسازی خودروهای آتش نشانی بندرعباس بیان داشت: آتش نشانی یک سازمان نظامند و قانونمند است و یکی از سازمانهای خوب شهرداری بندرعباس است. خودروهای آتش نشانی برای بالا بردن ضریب امنیت شهر نیازمند نوسازی است.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهارداشت: یکی از راههای که شور و نشاط را در شهر و جامعه ایجاد می کند توجه به ورزش قهرمانی و همگانی است. در شورای شهر بندرعباس به دنبال ایجاد شرایطی برای انجام ورزشهای همگانی در محلات است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش های حرفه ای یک محرک قوی برای جوانان است. در کنار ورزش همگانی نیازمند ایجاد و حمایت از ورزشهای قهرمانی و ساختن قهرمان برای جوانان هستیم. نباید شهرداری هزینه تیمداری را بپردازد، صنایع غرب را باید وارد عرصه تیمداری و حمایت از ورزشهای قهرمانی کرد.

کد خبر 4138001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha