۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲

مدیر نظارت بر داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

آمادگی کامل مراکز درمانی همدان برای ارائه خدمات دارویی به زائران

آمادگی کامل مراکز درمانی همدان برای ارائه خدمات دارویی به زائران

همدان - مدیر نظارت بر داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان آمادگی کامل مراکز درمانی استان همدان به منظور ارائه خدمات دارویی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مرضیه مساعد گفت: با توجه به اینکه همدان یکی از مهم‌ترین مسیرهای تردد زائران حسینی است، به منظور حفظ سلامت زائران و نیز کنترل بیماری‌های واگیر و عفونی، با تشکیل جلسات متعدد، انجام هماهنگی‌های بین‌بخشی و برون‌سازمانی با دیگر اداره‌های مرتبط و نیز مراکز درمانی به ویژه در مسیرهای تردد در کاروان‌های زیارتی، پیش‌بینی‌های لازم برای تدارک و تامین فرآورده‌های دارویی از شرکت‌های توزیعی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی تحت پوشش، آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند، افزود: این مراکز در هر لحظه توانایی تدارک و عرضه فرآورده‌های دارویی را دارند کمااینکه  انبار دارویی دانشگاه و بیمارستان‌ها اقدامات لازم را برای ارائه خدمات دارویی به هموطنان انجام داده است.

 مساعد تاکید کرد: بیمارستان‌های استان همدان به ویژه شهرهایی که در مسیر عبور عاشقان حسینی است با همه توان و امکانات و در هماهنگی کامل با انبار دارویی دانشگاه و نیز شرکت‌های دارویی آماده خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 4138235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha