۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

ترافیک پرحجم در محور ایلام-مهران

ترافیک پرحجم در محور ایلام-مهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران خبر داد و گفت: در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک روان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در اکثر محورهای استان گیلان و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

وی با اعلام اینکه با شدت گرفتن بارندگی ها و لغزنده شدن سطح جاده تردد خودروهای عبوری با کندی صورت می گیرد، افزود: به رانندگان توصیه می شود در جاده های بارانی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت بی جا جلوگیری کنند.

رحمانی گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

وی همچنین گفت: ترافیک در استان ایلام محور ایلام-مهران و استان کرمانشاه محور حمیل- اسلام آباد و استان خوزستان محورهای سوسنگرد-چزابه و خرمشهر-شلمچه پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه موج بازگشت مسافران اربعین آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و بارانی شدن هوا در روزهای پایانی هفته از این رو به مسافران اربعین که در حال برگشت به خانه های خود هستند توصیه می شود حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در مسیرهای طولانی استراحت بین مسیر را برای جلوگیری از رانندگی خواب آلوده در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 4138315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha