۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

۱۱ هزار زنجانی به کربلا اعزام شدند

۱۱ هزار زنجانی به کربلا اعزام شدند

زنجان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از اول ماه صفر بیش از ۱۱ هزار زنجانی با ۳۱۵ دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام شدند.

ایرج دست نشان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از اول ماه صفر بیش از ۱۱ هزار زنجانی با ۳۱۵ دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام شدند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکنون نسبت به جا به جا یی زائرین هیچ گونه مشکلی نداشته و با آرامش این سفر ها انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه بازگشت زائرین آغاز شده است، گفت: مرحله اول بازگشت زائرین از کربلا آغاز شده و اتوبوس ها برای برگشت زائرین به مرز مهران یکسره  اعزام شدند.

دست نشان تاکید کرد: در ایام اربعین ارائه سرویس‎های دربستی استان زنجان به مناطق مختلف کشور ممنوع بود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده کرد.

وی گفت: سازمان بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید جدی داشت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: تکریم زائران اربعین برای سازمان مهم است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فراهم کردن سفری ایمن برای زائران اربعین مدیریت لازم را در دستور کار قرار داده بود و خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شد.

کد خبر 4139731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha