۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

رایزن فرهنگی ایران در بغداد:

اربعین امسال با رعایت کامل قانون برگزار شد/همکاری خوب کشور عراق

اربعین امسال با رعایت کامل قانون برگزار شد/همکاری خوب کشور عراق

کربلا- رایزن فرهنگی ایران در بغداد با اشاره به اینکه اربعین امسال با مدیریت و رعایت کامل قانون برگزار شد، از همکاری خوب کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا اباذری صبح امروز جمعه در سخنانی با اشاره به وضعیت زائران و بازگشت آنها گفت: امروز ظهر اکثر زوار در کربلا سعی می کنند بعد از زیارت ازبعین به کشور بازگردند.

وی با بیان اینکه مدیریت زمان از سوی زائران ایرانی بسیار خوب بوده است و بر اساس آمار، رقم قابل قبولی تا دیشب به کشور بازگشته اند، ابراز داشت: این مدیریت خوب باعث شد تا فضا برای زیارت و رفت و آمد زوار سایر کشورها هم فراهم شود.

رایزن فرهنگی ایران در بغداد ضمن تشکر از همه دست اندرکارانی که اربعین سال ۹۶ را مدیریت و پوشش دادند، ابراز کرد: اربعین سالجاری با نظم و مدیریت و رعایت کامل قانون برگزار شد و ما یکی از بانظم ترین مراسم های اربعین را تجربه کردیم.

وی با اشاره به اینکه وسایل نقلیه برای حمل و نقل زائران در مرزها فراهم است، بیان کرد: با توجه به نداشتن زیرساخت های لازم در کشور عراق اما این کشور به خوبی و با تلاش فراوان بهترین همکاری را داشت و از زائران پذیرایی کرد که جای تشکر دارد.

کد خبر 4139869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha