۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر:

برنامه‌های متنوع هفته کتاب در بوشهر برگزار می‌شود

برنامه‌های متنوع هفته کتاب در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع هفته کتاب در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی صبح جمعه در نشست با مسئولان استان بوشهر با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: بیست‌وپنجمین هفته کتاب از ۲۰ تا ۲۶ آبان‌ماه با نام آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف هفته کتاب در سطح کشور خبر داد و اضافه کرد: بوشهر با افتخار عنوان پایتخت کتاب کشور در سال ۹۶ را دارد و با توجه به رسالتی که بر عهده داریم باید در راستای توریج فرهنگ کتاب در جامعه حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تقدیر از همکاری دیگر دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر در حوزه کتاب، ادامه داد: شهرداری، آموزش و پرورش، علوم پزشکی، کانون پرورشی، ورزش و جوانان و . . . در این زمینه همکاری گسترده‌ای داشته‌اند.

وی از حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در روز بیست‌ویکم آبان‌ماه در بوشهر برای آغاز برنامه‌های هفته کتاب خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های متنوعی در سراسر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

ماحوزی با اشاره به به صدا درآمدن زنگ مطالعه در مدرسه فرزانگان بوشهر، خاطرنشان کرد: این مدرسه به عنوان مدرسه دوست‌دار کتاب انتخاب شده است.

وی از حضور در مدرسه مصلحیان به عنوان باشگاه برتر کتاب‌خوانی خبر داد و افزود: بازدید از چاپخانه آریانا، نشست شورای فرهنگ عمومی، استفاده از فضای شهری و تبلیغات محیطی، استفاده از بیلبورد ادارات، در بوشهر پایتخت کتاب در سربرگ نامه‌های اداری و . . . در دستور کار است.

کد خبر 4139908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha