انتقام جویی آل خلیفه از رئیس شورای علمای بحرین ادامه دارد

انتقام جویی آل خلیفه از رئیس شورای علمای بحرین ادامه دارد

دادگاه آل خلیفه جمعی از روحانیون برجسته بحرین را به پرداخت جریمه نقدی به اتهام مشارکت در تجمع غیرقانونی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های بحرینی، دادگاه بحرین روز گذشته جمعی از علمای بحرین از جمله رئیس شورای علمای شیعیان "حجت الاسلام سید مجید المشعل" که در حبس بسر میبرد را مجددا به اتهام مشارکت در تحصن در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم در سال گذشته محکوم کرد و این بار ملزم به پرداخت جریمه نقدی نمود.

شبکه اللؤلؤة در این خصوص نوشت دادگاه که مبنی بر شکایت یکی از افسران بالا رتبه وزارت کشور بحرین "ترکی الماجد" تشکیل پرونده کرده و صدور حکم نموده، روز گذشته جمعی از روحانیون برجسته بحرین از جمله "سید مجید المشعل" ، "علامه شیخ محمد العالی" و "شیخ علی الجفیری" را به پرداخت ۳۰۰ دینار جریمه نقدی (معادل تقریبی ۳۰ ملیون ریال) به اتهام مشارکت در تجمع غیر قانونی محکوم نموده است.

گفتنی سید مجید المشعل رئیس شورای علمای شیعیان بحرین که توسط حکومت منحل گشته است  در حالیکه پرونده های متعددی در خصوص وی در جریان بوده است هم اکنون در زندان بسر برده و محکومیت دو ساله خود را سپری میکند. نظام آل خلیفه با پرونده سازی های متعدد برای این عالم‌ جلیل القدر بحرینی نیت به انتقام جویی از مواضع مخالف حکومت و حمایتهای راسخانه وی از آیت الله عیسی قاسم را دارد.

کد خبر 4139973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha