۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴

رئیس صنعت، معدن و تجارت جم:

موانع و مشکلات بخش صنعت و تولید شهرستان جم رفع شود

موانع و مشکلات بخش صنعت و تولید شهرستان جم رفع شود

بوشهر - رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: باید با همکاری همگانی موانع و مشکلات در بخش صنعت و تولید شهرستان جم رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حسینی صبح شنبه در نشست فعالین حوزه تولید و کارآفرینی با قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی گام‌های بسیار مهمی در شهرستان جم برداشته شده است.

وی اشاره به برخی موانع و مشکلات در بخش صنعت و تولید خاطرنشان کرد: بالا بودن هزینه تهیه زیرساخت‌های صنعتی از جمله زمین و امور زیربنایی یکی از مشکلات پیش رو است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم ادامه داد: از دیگر مشکلات و موانع می‌توان به بالا بودن هزینه‌های بیمه‌ای در برخی از واحدهای تولیدی  از جمله تولید قطعات پیش ساخته ساختمانی و فوم‌های سقفی اشاره کرد.

وی بیان کرد: هزینه های اداری، طولانی بودن پروسه تغییر کاربری زمین به کاربری صنعتی، آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و عدم استفاده از دانش فنی در طرح‌های تولیدی از دیگر مشکلات است.

حسینی ادامه داد: همکاری به موقع همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بخش تولید و صنعت می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات داشته باشد و باید کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان‌ها تشکیل و فعال شود.

وی افزود: از معاون استاندار می‌خواهیم که با عنایت به پیگیری‌های متعددی که در خصوص استقرار ناحیه صنعتی در شهرستان جم از طرف این اداره انجام گرفته است، دستور همکاری بیشتر از طرف اداره کل منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی در این زمینه صادر شود.

در این نشست که به منظور بررسی مسائل و مشکلات تولید و کارآفرینی با حضور قائم مقام وزیر کار و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در شهرستان جم برگزار شد به مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران در بخش تولید پرداخته شد.

کد خبر 4140500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha