۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲

به مناسبت هفته کتاب:

نمایشگاه کتاب در خورموج گشایش یافت

نمایشگاه کتاب در خورموج گشایش یافت

دشتی- به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب در مرکز دارالقرآن شهر خورموج با حضور مسئولین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی ظهر شنبه در این مراسم از تلاش‌های ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ ارشاد و کتابخوانی در برپایی نمایشگاه کتاب تقدیر کرد و اظهار داشت: در این مدت با تلاش های صورت گرفته ۳۵۰ باشگاه کتاب خوانی در سطح شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه دسترسی آسان همه اقشار جامعه به کتاب و کتاب خوانی است.

حسینی بر ضرورت اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تقویت فرهنگ مطالعه در مقابل تهدیدات نرم دشمنان در میان کودکان و نوجوانان تاکید کرد و یادآور شد: ترویج کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان، به معنای تلاش برای علاقه مند کردن آن ها به مطالعه و ایجاد عادت به مطالعه برای افزایش سرانه مطالعه به منظور بالا بردن سطح آگاهی مردم به عنوان یک برنامه ی روزانه است.

وی بیان کرد: کتابخوانی را باید از خانواده شروع کرد، زیرا بنیادهای عادت به مطالعه در خردسالی نخست در خانواده شکل می گیرد و سپس در آموزشگاه ها است.

حسینی همچنین بر ضرورت فراهم کردن زمینه بازدید دانش آموزان، دانشجویان از غرفه های کتاب تاکید کرد.

ارائه دو هزار عنوان کتاب

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب با ۲۰ هزار جلد کتاب به مدت یک ماه و در دو نوبت صبح و عصر در معرض  دید عموم قرار می گیرد.

حمید زارعی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۰تا۵۰ درصد تخفیف داده می شود بیان کرد: این کتاب ها در بخش های عمومی، مذهبی، روان شناسی، کودکان، ادبی و غیره است.

کد خبر 4140763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha