۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۱۸

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد:

۹۰ عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در اسدآباد برگزار می شود

۹۰ عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در اسدآباد برگزار می شود

اسدآباد- رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد گفت: ۹۰ عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در اسدآباد برگزار می شود.

مهدی مرادیان تحمید در گفتتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اظهار داشت: امروزه اهمیت مقوله کتاب و مطالعه در سطح جامعه بیشتر مشهود است.

وی افزود: مطالعه و کتابخوانی سبب افزایش آگاهی و بینش افراد جامعه شده و بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی را در جامعه ازبین می برد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد گفت: از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است.

وی عنوان‌ کرد: برگزاری نشست کتابخوان ویژه نویسندگان بومی عضو کتابخانه های عمومی و رونمایی از ۵ کتاب نویسنده بومی شهرستان اسدآباد در محل کتابخانه عمومی شهید رجایی می تواند اقدام و حرکت خوبی در راستای تکریم اهالی قلم شهرستان باشد.

مرادیان تمجید تاکید کرد: بیش از ۱۵ نشست کتابخوان با همکاری مدارس و اعضای کتابخانه، برگزاری ۵ جلسه نقد کتاب با موضوع ایام ماه صفر نیز در این هفته برگزار می شود.

وی بیان کرد: دراین هفته با همکاری کتابخانه های عمومی شهرستان و سایر ادارات بیش از ۶۰ برنامه خلاقانه در سطح شهر برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: دیدار کتابداران با امام جمعه و فرماندار شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا بخش دیگری از برنامه های هفته کتاب در شهرستان خواهد بود.

کد خبر 4140787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha