۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۳۲

قائم مقام وزیر کار:

۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود

۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود

بوشهر - قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالحسن فیروزآبادی ظهر شنبه در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان جم اظهار داشت: در راستای توسعه کار و اشتغال در سطح کشور برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی رفع موانع تولید را یکی از مهمترین عوامل توسعه اشتغال در سطح کشور دانست و بیان کرد: به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغال در سطح کشور، ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تخصیص ۱۵ هزار و میلیارد ریال اعتبار برای کاهش نرخ بیکاری در سطح کشور خبر داد و افزود: این اعتبارات از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

رفع موانع تولید و اشتغال

وی به ظرفیت‌های بالای شهرستان جم در زمینه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای ظرفیت خوبی در عرصه اشتغال‌زایی و کارآفرینی است و باید با استفاده از این قابلیت‌ها برای توسعه اشتغال تلاش شود.

فیروزآبادی بر لزوم رفع مشکلات پیش روی فعالیت صنایع و واحدهای تولید و بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: آب مورد نیاز طرح‌های کشاورزی و کارآفرینی باید تامین شود.

وی یکی از مشکلات کارآفرینان شهرستان جم را کمبود منابع آبی عنوان و اضافه کرد: از آب موجود در منطقه جم برای آب آشامیدنی استفاده شود و بازیابی پساب‌ها و تولید آب صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 4141003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha