۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲

با حضور ۴۰۰ ناشر؛

سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در کرمانشاه گشایش یافت

سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در کرمانشاه گشایش یافت

کرمانشاه- سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در محل نمایشگاههای دائمی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در استان کرمانشاه خوشبختانه وضعیت یار مهربان خوب است و نمایشگاه استان جزو برتر کشوری است.

وی افزود: ما در شرایطی خاص نمایشگاه امسال را برگزار کردیم گرچه راغب بودیم تاریخ برپایی نمایشگاه با توجه به ایام اربعین و درگیری استان به این امر معنوی به تعویق بیفتد اما تهران موافقت نکرد.

حجت الاسلام جعفری گفت: آمار و اطلاعاتی را که ما ارائه می کنیم آمار کاذب و سفید نمایی نیست بلکه بر اساس اطلاعات دقیق و از طریق مؤسسه نمایشگاه های کشور هماهنگ شده است و به هیچ وجه دنبال زیاد گویی نیستیم.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه نزدیک به ۶۸۲ ناشر ثبت نام کردند که در نهایت ۴۰۰ ناشر به نمایشگاه راه یافتند و آن دسته از ناشرین استان که حذف شدند غرفه هایی در اختیارشان قرار گرفته است.

جعفری با بیان اینکه حدود ۲۱۰ غرفه برای فعالیت کتاب فروشان پیش بینی شده است، از تسهیلات بانکی برای کتابفروشی های سراسر استان خبر داد و افزود: این تسهیلات نامحدود است و در هر نقطه ای می توانند کتابفروشی دایر کنند از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان و یا بیشتر تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: پیش بینی می شود که امسال آمار کتاب و بازدیدکنندگان نسبت به سالهای گذشته بیشتر باشد و امیدواریم که بتوانیم به نحو احسن این نمایشگاه برگزار شود.

کد خبر 4141021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha