۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶

جوادی در گفتگو با مهر:

حسن یزدانی باید بیشتر مراقب خودش باشد/ عدم آمادگی یعنی مصدومیت!

حسن یزدانی باید بیشتر مراقب خودش باشد/ عدم آمادگی یعنی مصدومیت!

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد معتقد است حسن یزدانی با عدم حضور در رقابتهای جام باشگاه های جهان، تصمیم درستی گرفته است.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حسن یزدانی به عنوان قهرمان جهان و المپیک، تصمیم درستی گرفته، اظهار داشت: بهترین فردی که می تواند در خصوص آمادگی جسمی و روحی یک کشتی گیر نظر بدهد، خودش است و حسن یزدانی هم بهتر از هر فرد دیگری در این باره اطلاع دارد. تصمیم او برای عدم حضور در جام باشگاه های جهان با توجه به وضعیت بدنی و حضورش در رقابتهای سنگین قبلی، کاملا درست و منطقی بود.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی هم سیاست درستی اتخاذ کرد و به یزدانی همچنان فرصت ریکاوری و انجام تمرینات سبک را داد تا این قهرمان جوان بتواند به خوبی خود را مهیای روزهای سخت آینده کند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان گفت: یزدانی به عنوان یک سرمایه ملی باید بیشتر مراقب سلامتی و وضعیت خود باشد که مبادا در راه رسیدن به افتخارات بعدی دچار مصدومیت و مشکل نشود. زمانی که یک کشتی گیر با بدنی ناآماده و وضعیتی نصفه و نیمه به روی تشک مسابقات برود، این بدان معناست که مصدومیت در یکقدمی اوست.

جوادی در پایان به انتخاب ترکیب نهایی تیم کشتی آزاد امید برای حضور در رقابتهای جهانی هم اشاره کرد و گفت: نفرات ملی پوش امروز توسط کادر فنی معرفی و مشخص شدند تا بزودی به لهستان اعزام شوند. فرصت زیادی تا این مسابقات ندارم و باید در این مدت، بهترین استفاده را از زمان ببریم.

کد خبر 4141463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha