۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷

با هدف معرفی خدمات و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی صورت می‌گیرد:

برپایی غرفه کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در هفته کتاب و کتابخوانی

برپایی غرفه کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در هفته کتاب و کتابخوانی

کرمانشاه- مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از برپایی غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان بمناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از برپایی غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان بمناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی با هدف معرفی خدمات و برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی، از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: این غرفه که با همت کتابداران و کارکنان اداره شهرستان کرمانشاه و کارشناسان ستادی در محل نمایشگاه کتاب استانی برپا شد.

وی هدف از برپایی این غرفه را معرفی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی از قبیل نشست های کتاب‌خوان، نقد کتاب، جلسات قصه گویی و جمع خوانی کتاب ماه و نیز توزیع بروشورهای ویژه اربعین و اطلاعات کتابخانه های عمومی به مراجعان عنوان کرد.

وی گفت: در روز اول نمایشگاه حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیائی در مجلس شورای اسلامی و فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از این غرفه بازدید کرده و بصورت افتخاری به عضویت کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در آمدند.

حسنی خونسار اجرای برنامه های متنوع مسابقه نقاشی و قصه گویی توسط کتابداران با هدف جذب کودکان و دانش آموزان به کتاب و کتابخانه های عمومی را از مهمترین برنامه های این غرفه عنوان کرد و گفت: استقبال دانش آموزان از غرفه و برنامه های آن در روز اول بسیار چشمگیر بود و امیدواریم بتوانیم با این برنامه ها کودکان و دانش آموزان را به کتابخانه ها عمومی شهر بکشانیم.

وی در پایان بیان کرد: بخش کتاب های نویسندگان بومی را با هدف معرفی نویسندگان بومی و رونمایی از چند کتاب در ایام نمایشگاه نیز در نظر گرفتیم.

کد خبر 4142078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha