۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵

۸کشته و ۱۳ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

۸کشته و ۱۳ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور گفت: در این حوادث ۸ نفر کشته و ۱۳ نفر مجروح شدند.

 سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تصادف یک دستگاه تاکسی پژو ٤٠٥ و وانت نیسان در استان اصفهان، منجر به کشته شدن ٢ نفر مجروح شدن ٣ نفر دیگر شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه و در کیلومتر ٨٠ سمیرم-بیده اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه سمیرم-شهرضا علت این تصادف، انحراف به چپ راننده وانت نیسان بوده است."

رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و اتوبوس ولوو(بدون سرنشین) در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٢٠ لاین شمالی آزادراه و ساعت یک بامداد دوشنبه اتفاق افتاده و باعث مجروح شدن راننده اتوبوس شده است. علت، بی توجهی راننده کامیون بنز به جلو بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره تصادف دیگری که در استان تهران بزرگ اتفاق افتاده، گفت: ساعت ١٦ یکشنبه، تصادف ٥ وسیله ای( بین یک دستگاه کامیون ترک، اتوبوس بنز، کامیونت ایسوزو، سواری پراید، وانت مزدا و ٢ دستگاه وانت پیکان) در  منطقه ١٦(بزرگراه آزادگان(غرب پل رجایی) با هم برخورد کردند که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.مقصر حادثه، کامیون ترک به علت رعایت نکردن فاصله طولی بوده است.

رحمانی افزود: برخورد یک دستگاه کامیونت هیوندا و مینی بوس بنز در استان همدان، منجر به کشته شدن ۶ نفر( ۵نفر سرنشین مینی بوس و یک نفر سرنشین کامیونت)شد. این تصادف که ساعت ٩ صبح امروز و در کیلومتر ٢٥ همدان بیجار اتفاق افتاد، به گزارش پلیس راه کبودرآهنگ-بیجار علت این تصادف، تخطی راننده کامیونت از سرعت مطمئنه بوده است." در این تصادف، ۹ نفر از سرنشینان مینی بوس نیز مجروح شده اند.مینی بوس بنز از مبدا بیجار به مقصد همدان در حرکت بوده و تعداد سرنشینان مینی بوس ۱۷نفر است.

کد خبر 4143450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha