یک منبع آگاه در سرزمین های اشغالی:

اسرائیل در فکر اقدام نظامی علیه حزب الله نیست

اسرائیل در فکر اقدام نظامی علیه حزب الله نیست

یک منبع آگاه در سرزمین های اشغالی به یک روزنامه کویتی گفته اسرائیل در شرایط فعلی به دنبال اقدام نظامی علیه لبنان یا حزب الله نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه کویتی «الجریده»، به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که اسرائیل در حال حاضر به دنبال حمله به حزب الله نیست.

این منبع آگاه به خبرنگار روزنامه الجریده در قدس گفته که اسرائیل در شرایط فعلی به دنبال جنگ با حزب الله نیست و ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای خود را به صورت آشکار یا پنهانی در حالت آماده باش قرار نداده و نیروهای خود را به شمال سرزمین های اشغالی اعزام نکرده است.

بر اساس این خبر سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی «موساد» و سازمان امنیت داخلی این رژیم یعنی «شاباک» به دولت رژیم اشغالگر قدس توصیه کرده اند که در برهه زمانی فعلی هیچگونه عملیات نظامی علیه لبنان انجام ندهد.

این منبع مدعی شده که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده سناریوهای احتمالی در خصوص لبنان بررسی شود و با این حال ایده اقدام نظامی علیه حزب الله در شرایط فعلی را بعید دانسته است، اما اعلام کرده که خطوط قرمز اسرائیل در سوریه باید حفظ شود.

در حالی که برخی گزارش ها پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان لبنان را مقدماتی برای جنگ توصیف کرده بودند این منبع اعلام کرده که پرواز جنگنده های اسرائیلی بر فراز لبنان مسأله ای عادی است که قبل از استعفای «سعد حریری» از نخست وزیری لبنان هم وجود داشته است.

این منبع مدعی شده که حزب الله در شرایط فعلی در وضعیت بحرانی قرار گرفته زیرا از طرفی در جنگ سوریه حضور دارد و از طرفی درگیر جنگ یمن است! از سوی دیگر بحران عربستان و بحران داخلی لبنان هم اضافه شده و به همین دلیل هرگونه اقدام نظامی اسرائیل علیه حزب الله در شرایط فعلی به سود حزب الله تمام خواهد شد.

این منبع در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه کویتی «الجریده» در خصوص اظهارات وزیر امور اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که گفته بود وقت آن فرا رسیده تا حزب الله به انزوا کشیده و خلع سلاح شود گفت که اظهارات وزرای اسرائیلی نظر شخصی آنهاست.

کد خبر 4143568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha