۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۹:۴۲

با مشاکت خیرین؛

۱۵ هزار جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی دشتی اهدا شد

۱۵ هزار جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی دشتی اهدا شد

دشتی- سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از اهدای ۱۵ هزار جلد کتاب توسط خیرین به باشگاه‌های کتابخوانی این شهرستان خبر داد.

حمید زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در گذشته تنها دو هزار جلد کتاب در این اداره وجود داشته ولی با مشارکت بالای خیرین این رقم به شکل چمشگیری افزایش یافته است که جای تقدیر وتشکر دارد.

وی از افزایش باشگاه‌های کتاب در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با حمایت های فرماندار شهرستان خرید و ساخت قفسه های کتاب نیز در دستور کار قرار گرفته است.

زارعی بیان کرد: در دبستان‌های بادوله، شهید آستروتین، شهید ملاح، جوانه های المهدی (عج)، نیایش و باشگاه های امید شنبه و رنگین کمان قفسه های کتاب خریداری و در سال جاری نیز این روند در سایر مدارس ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در جشنواره ملی مروجان کتاب نیز که چهار نفر از شهرستان دشتی شرکت کردند سمیه شیرکانی مسئول باشگاه کتاب خوانی رنگین کمان در بخش معلمان برگزیده شده که روز چهارشنبه در تهران مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی اثر استاد فرهیخته سیدکوچک هاشمی زاده با حمایت یکی از خیرین در مراحل پایانی چاپ قرار دارد ولی کتاب دیوان حاج علی مرادی هنوز مجوز چاپ آن صادر نشده است.
 

کد خبر 4144105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha