۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۹:۵۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان:

کودکان قزوینی از منطقه حفاظت شده باشگل بازدید کردند

کودکان قزوینی از منطقه حفاظت شده باشگل بازدید کردند

قزوین- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان از بازدید کودکان پیش دبستانی و مهد کودک از منطقه حفاظت شده باشگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کودکان پیش دبستانی و مهدکودک شهرستان تاکستان صبح سه شنبه توسط کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان آموزش واز منطقه حفاظت شده باشگل بازدید کردند.

محمد جلیلوند در جریان این بازدیداظهار کرد: در راستای فرهنگ سازی و آموزش حفظ محیط زیست به مناسبت هفته سلامت کودک، تعداد ۳۰ نفر از دانش اموزان مقطع پیش دبستانی و برگزیدگان مهدهای کودک شهر تاکستان با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تاکستان از منطقه حفاظت شده باشگل بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید با آموزش های ارائه شده توسط کارشناسان ادارات فوق و محیطبانان، کودکان با طبیعت و محیط زیست و روش های حفاظت و نگهداری از آن آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان گفت: در این برنامه ضمن بازدید از روستای گردشگری تاکند، با زندگی روستایی و حیوانات اهلی و اداب و رسوم روستا آشنا شدند و در راستای بهداشت فردی و سلامت جسم و روان برنامه ی صرف صبحانه سالم در باغات روستا برگزار شد.

کد خبر 4144146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha