۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳

انهدام باند سرقت خودرو در محدوده قلهک

انهدام باند سرقت خودرو در محدوده قلهک

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو در این محدوده خبر داد و گفت: این متهمان هنگام فرار با خودروی مسروقه دستگیر شدند.

سرگرد ضرغام آذین در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات عملیات دستگیری اعضای این باند سرقت گفت: با اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو در محدوده قلهک، تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و طی بررسی های انجام شده مشخصات خودروی مسروقه را به دست آوردند.

وی افزود: اطلاعات به دست آمده در اختیار ماموران گشت انتظامی قرار گرفت و در نهایت ماموران یکی از گشت های انتظامی کلانتری این خودروی مسروقه را با دو سرنشین مشاهده و برای توقف به راننده دستور ایست دادند.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند، اما سرعت عمل ماموران این امکان را از آنها گرفت و در همان لحظات اولیه خودرو متوقف و متهمان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

با انتقال متهمان دستگیر شده به کلانتری و بازجویی از آنها مشخص شد هر دو متهم با تشکیل باندی سه نفره اقدام به شناسایی خودروهای فاقد ایمنی لازم در محدوده کلانتری ۱۲۴ قلهک کرده و در فرصتی مناسب خودروهای سواری را به سرقت می برند.

سرگرد آذین افزود: مالک خودرو شناسایی شد و پس از حضور در کلانتری، خودروی سرقت شده خود را تحویل گرفت. هر دو متهم نیز با تشکیل پرونده سرقت و اعتراف به دهها فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو راهی دادسرا شدند.

کد خبر 4144481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha