۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۴۲

فراز کمالوند:

نسبت به وضعیت صنعت نفت هشدار می‌دهم/نکند ما هم مثل پاس و نفت شویم

نسبت به وضعیت صنعت نفت هشدار می‌دهم/نکند ما هم مثل پاس و نفت شویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نسبت به وضعیت این تیم در لیگ برتر هشدار داد و گفت: یکی به داد صنعت نفت برسد که به سرنوشت پاس همدان گرفتار نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند بعد از تساوی یک به یک عصر چهارشنبه تیمش برابر پیکان تهران گفت: بازی خوبی بود و به اعتقاد من یکی از دیدنی ترین بازیهای لیگ برتر بود. ما از هر جهت مستحق کسب پیروزی بودیم خصوصا در دقایق پایانی که نمی دانم بازیکنان ما چطور هفت متر دروازه خالی را باز نکردند.

وی ادامه داد: مقابل تیمی که هفت بازی پیاپی را برده بود در دقیقه اول گل خوردیم اما خیلی خوب به بازی برگشتیم. از بازیکنانم به خاطر تلاش برای رسیدن به گل تساوی تشکر می کنم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در ادامه خاطرنشان کرد: ما مشکلات زیادی در باشگاه داریم که کار را برای ما سخت کرده است. مشکلاتی که گریبان نفت تهران را گرفت حالا گریبان صنعت نفت را گرفته است. باید به غیرت بازیکنان دست مریزاد گفت. هر کسی جای بازیکنان ما بود تا حالا بیست بار استعفا کرده بود . بازیکنان ما حتی پول تو جیبی هم ندارند.

وی ادامه داد: ما برای دفاع از اعتبار فوتبال آبادان و به خاطر مردم بازیکنانم دارند از خود گذشتگی می کنند. اما دارم هشدار می دهم که نکند شرایط صنعت نفت هم مثل تیم های پاس همدان وتیم هایی که آمدند و منحل شدند شوند. یکی به داد صنعت نفت برسد. بعد از مصوبه مجلس که نباید به تیم های دولتی پول پرداخت شود ما دچار مشکلات زیادی شدیم.  

فراز کمالوند در ادامه گفت: چند نفر از بازیکنان ما از ابتدای فصل تا به حال حتی یک ریال هم نگرفته اند. با این حال من ایستاده ام و به خاطر مردم می جنگیم. بازیکنان هم بسیار شرافتمدانه ایستاده اند و مردانه می جنگند.

کد خبر 4146104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha