۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱:۴۷

فرمانده انتظامی جم خبر داد؛

انهدم باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۲۷ فقره سرقت در جم

انهدم باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۲۷ فقره سرقت در جم

بوشهر - فرمانده انتظامی جم از متلاشی شدن باند ۸ نفره سارقان موتورسیکلت و کشف ۲۷ فقره سرقت در سطح شهرستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ سید علی مهدیان اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت موتورسیکلت با شیوه خاص، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از سارقان را در حین سرقت در روبروی پارک جام جم دستگیر کنند.

مهدیان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی پلیس به سرقت ۲۷ دستگاه موتورسیکلت از شهرستان های عسلویه، کنگان و جم با همدستی ۶ نفر دیگر در عسلویه اعتراف کرده‌اند عنوان داشت: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان عسلویه سایر متهمان دستگیر و در بازرسی از منازل این افراد موتورسیکلت‌های سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی جم با اشاره به اینکه سارقان با خودروهای عبوری از محل سکونت به شهرهای هم‌جوار عزیمت می کردند و شبانه پس از سرقت، با همان موتورسیکلت‌های سرقتی محل را ترک می‌کردند گفت: با انهدام این باند شاهد کاهش وقوع سرقت ها در سطح شهرستان بوده است.

کد خبر 4146983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha