۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹

مدیر توزیع برق شهرستان خمین:

توزیع برق خمین ۶۸میلیارد ریال از مشترکان مطالبه دارد

توزیع برق خمین ۶۸میلیارد ریال از مشترکان مطالبه دارد

خمین- مدیر توزیع برق شهرستان خمین گفت: مطالبات توزیع برق خمین از مشترکان بیش از ۶۸میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال تاکنون یکصد مورد انشعابات غیرمجاز در این شهرستان جمع آوری شده است.

حسینعلی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه ۵۵درصد از مصرف برق این شهرستان در حوزه مشترکان خانگی است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری نیز ۴۵۰مورد انشعابات تجاری و خانگی در سطح شهر و روستای خمین برای مشترکان توزیع شده است.

وی اصلاح و تعویض شبکه های فرسوده را از دیگر فعالیت های توزیع برق این شهرستان برشمرد و بیان کرد: ۴۰کیلومتر شبکه فرسوده روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال در شش ماهه نخست امسال نوسازی شده است.

مدیر توزیع برق خمین به تعویض کنتورهای مشترکان اشاره و عنوان کرد: ۲۰۰ عدد کنتور معیوب مشترکان تعویض و ۲۲۰ مورد نیز کنتورهای آنالوگ به دیجیتال تبدیل و یک هزار و ۲۰۰ مورد لامپ های روشنایی معابر در سطح شهر و روستای خمین تعویض شده است.

فرامرزی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۳۰ درصد از مصرف انرژی برق خمین در حوزه کشاورزی است پرداخت بهای انرژی به صورت رایگان در راستای خاموشی چاه های آب در ساعات اوج مصرف  به کشاورزان اطلاع رسانی شد که اقدامی مهم در خصوص مصرف بهینه است.

وی تصریح کرد: همچنین برق کشاورزان در روستاهای جلماجرد و خلیل آباد با نصب دو دستگاه ترانس و احداث ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی تامین شد.

مدیر توزیع برق خمین خاطر نشان کرد: ۲۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و شش دستگاه ترانس در سطح شهرستان تعمیر شده که این اقدام موجب کاهش خاموشی به میزان ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

فرامرزی به اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: اجرای طرح بهسامان در ۴۰مدرسه و توزیع و آموزش بیش از دو هزار نسخه کتاب و بروشور با عنوان مدیریت مصرف در مدارس ازجمله این اقدامات است و همچنین  با واحد های تجاری که از لامپ های غیر متعارف استفاده می کنند برخورد می شود.

کد خبر 4150119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha