۱ آذر ۱۳۹۶، ۹:۴۲

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی:

ارتقای سطح علمی مربیان از سیاست های کانون پرورش فکری است

ارتقای سطح علمی مربیان از سیاست های کانون پرورش فکری است

تبریز - مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس سیاست گذاری های کانون پرورش فکری، مربیان کانون هر لحظه باید در معرض یادگیری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی یوسف‌زاده چهارشنبه در نخستین نشست تخصصی قصه گویی برای مربیان کانونی که در حاشیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سیاست گذاری های کانون پرورش فکری که مربیان هر لحظه باید در معرض یادگیری قرار گیرند بر همین اساس نشست تخصصی فوق برای مربیان کانونی برگزار گردید.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این نشست افزایش دانش شغلی و ارتقای سطح علمی مربیان در امر قصه گویی بوده و در آن سعی شد تا مربیان با شیوه های قصه گویی آشنا شده و برای کودکان و نوجوانان قصه هایی بخوانند که در تربیت آنان موثر واقع شود.

دبیر حوزه یک بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خاطر نشان کرد: یادگیری شگردهای قصه‌گویی به واسطه برگزاری چنین نشست هایی برای مربیان میسر می شود و مربیان کانونی باید نسبت به اجرای این فعالیت ها در مراکز اهتمام بیشتری کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در امر قصه‌گویی باید در مسیری حرکت کنیم تا بتوانیم امر قصه گویی را به دغدغه و اولویت اصلی مربیان کانونی تبدیل کنیم.

کد خبر 4151489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha