۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

برای سال آینده اجرا می شود؛

برنامه وزارت ورزش برای تخصیص اعتبار ویژه به فدراسیون های مدال آور

برنامه وزارت ورزش برای تخصیص اعتبار ویژه به فدراسیون های مدال آور

تخصیص ویژه وزارت ورزش به فدراسیون های مدال آور به غیر از آنچه در تفاهم نامه های مالی مشخص می شود، برنامه این وزارتخانه برای سال آینده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته در جریان ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی برگزار شد، وزیر ورزش بر مدیریت فدراسیون ها برای اعزام های بین المللی و تجدیدنظر آنها در اعزام های غیرضروری تاکید کرد. 

در همین رابطه محمود خسروی وفا، رئیس کمیته پارالمپیک با تاکید بر اینکه سهم بیشتر منابع اعتباری فدراسیون ها به اردوها ‏تعلق دارد، از مشکلاتی که این فدراسیون ها در این زمینه با آن مواجه می شوند، انتقاد کرد.

وی گفت: این هزینه ها برای آن دست از فدراسیون هایی که مدال آوری دارند و دائم ‏در اردو به سر می برند بسیار بالا است که باید به آن ها کمک شود.‏

در پاسخ به این صحبت، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برنامه ریزی های انجام شده برای تخصیص اعتبار ویژه به فدراسیون های مدال آور خبر داد.

داورزنی گفت: در سال ۹۷ برای فدراسیون های مدال آور درخواست اعتبار ویژه داریم چرا که اردوهای آن ‏ها منابع سنگینی را در بر می گیرد. امیدواریم علاوه بر تفاهم نامه های همیشگی به این فدراسیون ها ‏تخصیص ویژه داده شود‏. 

کد خبر 4151567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha