۱۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۴:۲۹

با بهره برداری از پروژه در 2 سال آینده ؛

بزرگراه آسیا شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران را تکمیل می کند

پروژه های بزرگراه آسیا و زیر گذر شهران که در منطقه 5 شهرداری در حال اجرا است ، جزء پروژه های فرامنطقه ای بوده و توسط سازمان مهندسی عمران شهر تهران انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ؛ معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه 5 ، درباره میزان پیشرفت بزرگراه آسیا گفت: پروژه بزرگراه آسیا درحد فاصل بزرگراه آبشناسان تا بلوار سیمون بولیوار ، از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و پیش بینی می شود که پروژه آسیا تا 2 سال آینده به بهره برداری برسد.

مهندس پژمان پشمچی زاده با بیان اینکه با راه اندازی بزرگراه آسیا ، شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران را تکمیل می کند ، افزود:  این بزرگراه شمالی - جنوبی به طول 7 کیلومتر بوده و شامل 7 تقاطع غیر همسطح آزاد راه تهران - کرج ، بلوار فردوس ، بزرگراه رسالت ، بلوار آیت الله کاشانی ، خیابان لاله ، بزرگراه همت و بزرگراه آبشناسان است.

بزرگراه آسیا که از اوایل سال جاری آغاز شده امکان اتصال آزاد راه تهران - کرج را به شبکه بزرگراهی شهر تهران از طریق بزرگراه های رسالت همت و آبشناسان میسر می کند.

وی همچنین درباره پروژه زیر گذر شهران افزود: زیر گذر شهران بر اساس تابلو نمایشگر روز شمار به بهره برداری می رسد. علت کندی های به وجود آمده در اجرای پروژه نیز وجود معارضین تاسیساتی لوله های آب و گاز ، خطوط مخابراتی و دکل های برق و... بود که تقریبا این مشکلات رفع شده است.

کد خبر 415158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha