۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹

در بافت قدیمی و پرتردد زنجان رخ داد

تامین برق مجتمع های مسکونی جدیدالاحداث و قدیمی در زنجان انجام شد

 تامین برق مجتمع های مسکونی جدیدالاحداث و قدیمی در زنجان انجام شد

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: به منظور افزایش رضایت مردم، رفع ضعف ولتاژ برق منطقه و تأمین برق مجتمع‌های مسکونی جدیدالاحداث در بافت قدیمی و پرتردد زنجان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده ظهر چهارشنبه در جمع مدیران استان زنجان بابیان اینکه صنعت برق ازجمله زیر بنایی ترین بخش توسعه کشور است و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان را بر عهده دارد، افزود: به منظور افزایش رضایت مردم، رفع ضعف ولتاژ برق منطقه و تأمین برق مجتمع‌های مسکونی جدیدالاحداث واقع در محله عباسیه که جزء بافت قدیمی شهر است، بیش از یک کیلومتر و ۶۲۰ متر کابل‌کشی زیرزمینی ۲۰ کیلوولت اجرا شده و هدف از اجرای پروژه تأمین برق مجتمع‌های مسکونی و رفع ضعف ولتاژ برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه منحصربه‌فرد یک دستگاه پست برق پدمانید ۴۰۰ ولت و سه مورد سرخط فشار ضعیف ۶۰ متری نصب و ۶ رشته کابل ۲۰ کیلوولت به طول ۲۷۰ متر در تونل‌های زیرزمینی جاگذاری شد.

علیزاده  به ایجاد نقطه مانور بین پست‌های مادر و عباسیه اشاره کرد و افزود: با توجه اینکه مسیر پروژه بسیار پرتردد بوده بنابراین جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در رفت‌وآمد اهالی و عدم خسارت به تأسیسات شهری و با توجه به تداخل  زمان اجرای پروژه با ایام عزاداری اربعین حسینی (ع) و شلوغی منطقه، حفاری نقب و کول گذاری با  فعالیت پرسنل واحدهای عملیاتی این امور و باکار یک‌ماهه ۹ نفر مقنی انجام شد.

وی تصریح کرد: به‌منظور رعایت حال همشهریان کابل‌کشی ۲۰ کیلوولت و کول گذاری‌ها در ایام تعطیل و با فعالیت حداکثری پرسنل شرکت و نیروهای پیمانکاری اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: این شرکت هم‌اکنون با ۵۴۶ مگاوات پیک‌بار و بیش از ۴۲۰ هزار مشترک و تعداد ۹ هزار و ۲۶۹ دستگاه پست هوایی و زمینی باقدرتی معادل هزار و ۴۴۸ مگا ولت‌آمپر نزدیک به ۱۴ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق فشار ضعیف و فشار متوسط فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

علیزاده گفت: کرد: توزیع برق زنجان یکی از استان‌های صنعتی است و تعرفه مصرف انرژی برق در این منطقه نشان می‌دهد که  ۵۰ درصد انرژی برق در بخش صنعت و ۲۰ درصد در حوزه کشاورزی صرف می‌شود.

کد خبر 4151771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha