۱۳ آذر ۱۳۸۵، ۱۵:۰۲

"آخرین ملکه زمین" در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید

"آخرین ملکه زمین" به کارگردانی محمد رضا عرب در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شرکت خواهد کرد .

محمد رضا عرب در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان مطلب فوق افزود : فیلم آخرین ملکه زمین که چندی پیش پروانه نمایش خود را دریافت کرده است با نظر تهیه کننده فیلم علیرضا سجاد پور برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال ارسال خواهد شد . پیش از این قرار بود این فیلم در جشنواره سال گذشته شرکت کند اما به دلیل تغییر زمان برگزاری نتوانست حضور یابد .

"آخرین ملکه زمین" داستان جوانی افغانی را به تصویر می کشد که پس از چند ماه بی‌خبری از خانواده همسرش به قصد بازگشت به کشور سفری طولانی را آغاز می‌کند. سفر او با حمله همه‌جانبه و خونین امریکا به افغانستان همزمان می‌شود. در این فیلم که به موضوع مهاجرت پرداخته، قربان نجفی، اصغر همت، علی آزادنیا، حسین طاهری و بازگران افغان گلی اکبری و وحید نگاه بازی می کنند.

از دیگر عوامل تولید " آخرین ملکه زمین" می توان به نویسنده فیلمنامه : محمد ترابی، مشاور کارگردان : محمدرضا هنرمند، مدیر فیلمبرداری : ساعد نیک ‌ذات، صدابردار : حسین بشاش، طراح گریم : سعید ملکان، تهیه‌کننده : علیرضا سجادپور، محصول : سازمان توسعه سینمایی سوره  اشاره کرد

وی درباره فعالیت اخیر خود گفت : هم اکنون فیلمنامه ای برای ساخت یک فیلم بلند مستند دارم که به زودی ساخت آن را آغاز خواهم کرد .

کد خبر 415251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha