۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

بیعت کفن پوشان «جاپلق» با امام(ره)

ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است/پیروزی بر داعش رفع فتنه بزرگ بود

ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است/پیروزی بر داعش رفع فتنه بزرگ بود

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ۱۱ آذرماه، روز بیعت کفن پوشان «جاپلق» با امام راحل گفت: امروز هم لرستانی‌ها با اشاره رهبر معظم انقلاب، کفن‌پوش در میدان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به اینکه هرگز نباید ازنقشه های دشمنان غفلت کرد، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم انسان را از دشمن درونی و بیرونی برحذر داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن درونی انسان هوای نفس و شیطان بوده و دشمن بیرونی ما استکبار جهانی است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش را تبریک می گوییم و از سردار سلیمانی به خاطر این پیروزی تقدیر می کنیم.

داعش دست پرورده مثلث شوم آمریکا، عربستان و اسرائیل بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه پیروزی بر داعش رفع فتنه بزرگ از جهان اسلام بوده است، افزود: داعش دست پرورده مثلث شوم آمریکا، عربستان و اسرائیل بوده است و هدفشان نیز ضربه زدن به جبهه مقاومت است.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی روز به روز باید بیشتر تقویت شود تا دشمنان اسلام به اهداف خود نرسند.

داعش تفکر وهابی داشت و با سلاح آمریکایی به میدان آمد و صهیونیست ها نیز اطلاعات سیاسی، نظامی و ... در اختیارش می گذاشتند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: داعش تفکر وهابی داشت و با سلاح آمریکایی به میدان آمد و صهیونیست ها نیز اطلاعات سیاسی، نظامی و ... در اختیارش می گذاشتند؛ ولی امروز داعش و تفکر وهابی شکست خورده و جبهه مقاومت پیروز شده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آمریکا خیلی تلاش کرد تا بر خاورمیانه مسلط شود، گفت: آمریکا در خاورمیانه اتاق فکر تشکیل داد، دخالت نظامی کرد و جبهه هایی همچون داعش، النصره، طالبان و ...ایجاد کرد اما امروز سیاست ها و قدرت های آمریکا در منطقه شکست خورده است.

آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی

وی اضافه کرد: آمریکا می خواست کشورهای اسلامی را تجزیه کند ولی جبهه مقاومت در برابرش ایستاد و به پیروزی هم رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج الگوی جبهه مقاومت اسلامی است.

پیروزی جبهه مقاومت نیز به دلیل حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی بوده است

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن الگو بوده است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت نیز به دلیل حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۱ آذرماه روز بیعت مردم لرستان با امام(ره) اشاره کرد و گفت: در روز ۱۱ آذرماه سال ۴۱ صد هزار نفر از مردم «جاپلق» لرستان کفن پوش شدند و کتبا با امام خمینی(ره) بیعت کردند.

روز تاریخی ۱۱ آذرماه سال ۴۱ و بیعت کفن پوشان جاپلق با امام(ره)

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این روز یک روز تاریخی است که باید آن را گرامی بداریم، افزود: امروز هم مردم لرستان بر بیعت خود باقی هستند و از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

امروز هم مردم لرستان با اشاره رهبر فرزانه انقلاب، کفن پوش در میدان هستند

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ولایتمداری مردم لرستان در طول تاریخ زبانزد خاص و عام بوده است، تصریح کرد: امروز هم مردم لرستان با اشاره رهبر فرزانه انقلاب، کفن پوش در میدان هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به زلزله استان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: مردم برای کمک رسانی به زلزله زدگان سنگ تمام گذاشتند و لرستانی ها هم مشارکت خوبی در این زمینه داشتند.

کد خبر 4152713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha