۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۸

با خاکسپاری در قطعه مفاخر بهشت زهرا؛

پیکر «مجید واحدی‌زاده» هنرمند تئاتر و تلویزیون در اردبیل تشییع شد

پیکر «مجید واحدی‌زاده» هنرمند تئاتر و تلویزیون در اردبیل تشییع شد

اردبیل - پیکر مرحوم «مجید واحدی‌زاده» نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون و از چهره‌های هنری کشور بر روی دوش هنرمندان و مردم در اردبیل تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که ظهر پنجشنبه برگزار شد،  پیکر مرحوم «واحدی زاده» از هنرمندان پیشکسوت تئاتر و تلویزیون کشور و استان تشییع و در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل به خاک سپرده شد.

در این مراسم چهره‌های فرهنگی و هنری زیادی از این استان و کشور حضور داشتند و در کنار اقشار مردم پیکر این هنرمند را از مقابل مجموعه فرهنگی فدک اردبیل تا آرامگاه ابدی در آرامستان بهشت زهرا مشایعت کردند.

بهزاد فراهانی از بازیگران پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما نیز در این مراسم حضور داشت و طی سخنانی ضمن برشمردن ویژگی های بارز این هنرمند برجسته استان اردبیل، خاطراتی از مرحوم واحدی زاده بازگو کرد.

مجید واحدی ‌زاده که سال ۱۳۴۷ در اردبیل متولد شده بود یکی از هنرمندان برجسته استان اردبیل بود و در زمینه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی در تئاتر و تلویزیون فعالیت داشت.

این هنرمند پیشکسوت روز چهارشنبه در حال همراهی میهمانان کشوری جشنواره تئاتر معلولان «طلوع» در فرودگاه اردبیل بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

وی جوایز بسیاری در جشنواره‌ های استانی، منطقه‌ ای، دفاع مقدس و جشنواره‌ های سراسری و بین‌المللی از جمله جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در زمینه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی و همچنین نمایشنامه نویسی برنده شده بود.

کد خبر 4152953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha