۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

۳۵میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب خمین تخصیص یافت

۳۵میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب خمین تخصیص یافت

خمین- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب خمین که بیش از ۲۵کیلومتر آن باقی مانده، ۳۵میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا خلیلی روز پنجشنبه در نشست با فرماندار شهرستان خمین اظهار داشت: تاکنون ۲۰۰کیلومتر طرح فاضلاب شهر خمین انجام شده و در حال حاضر ۸۷ درصد مردم این شهرستان از فاضلاب برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و با تخصیص اعتبار مورد نیاز تا نیمه اول سال آینده طرح فاضلاب در این شهرستان تکمیل می شود و ۱۰۰درصد مردم تحت پوشش آن قرار می گیرند.

خلیلی با اشاره به تامین آب خمین بیان کرد: نگرانی در خصوص تامین آب خمین وجود ندارد و ظرف یک ماه آینده و در نهایت تا پایان سال جاری تامین آب از لحاظ کمی و کیفی برای مردم محسوس خواهد شد.

در این جلسه همچنین رئیس آب و فاضلاب شهرستان خمین اظهار داشت: در حال حاضر شاخص بهره مندی خمین از پروژه فاضلاب دو برابر میانگین کشوری است.

مشهدی بیان کرد: این شاخص در کشور ۴۸درصد و در خمین ۹۰درصد می باشد.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان خمین با اشاره به اینکه ۲۶ کیلومتر از طرح جمع آوری فاضلاب این شهرستان باقیمانده، ادامه داد: در سال جاری طرح شبکه فاضلاب در سه هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال در خمین اجرا شده است.

کد خبر 4152961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha