۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۰

کاپیتان تیم ملی زنان کبدی ایران:

پیروزی بر پاکستان مطابق انتظار بود/ منتظر هند در فینال هستیم

پیروزی بر پاکستان مطابق انتظار بود/ منتظر هند در فینال هستیم

گرگان – کاپیتان تیم ملی کبدی زنان ایران اظهار کرد: در فینال مسابقات کبدی قهرمانی آسیا منتظر هند هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا معصوم آبادی پس از پیروزی تیم ملی کبدی زنان ایران مقابل تیم پاکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی برابر تیم پاکستان انجام دادیم و مطابق انتظار این تیم را شکست دادیم.

معصوم آبادی افزود: امروز سه بازی برگزار کردیم و در بازی پایانی برای تثبیت صدرنشینی به مصاف ژاپن می رویم.

وی که اهل گستان است، در مورد تیم ژاپن حریف بعدی ایران گفت: همه تیم ها پیشرفت کرده اند و تیم های مدعی بیشتر از قبل شده اند و ژاپن هم یکی از تیم های خوب این مسابقات است.

کاپیتان تیم زنان کبدی ایران در مورد شانس قهرمانی ایران برای نخستین بار در آسیا بیان کرد: تمام تمرینات و برنامه ریزی ها ما برای قهرمانی در این مسابقات بوده است و در فینال منتظر رویارویی با تیم هند هستیم.

معصوم آبادی تصریح کرد: ما قبلا با سرمربی ایرانی مدال نقره مسابقات آسیایی را کسب کرده بودیم و با مربی هندی باید قهرمان شویم.

لازم به ذکر است تیم کبدی زنان ایران تاکنون تیم های عراق، سریلانکا و پاکستان را شکست داده و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم ژاپن می رود.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4154467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha