۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۱

بازیکن تیم ملی کبدی زنان ایران:

برای قهرمانی آسیا هم قسم شدیم/ روی حمایت تماشاگران حساب کرده‌ایم

برای قهرمانی آسیا هم قسم شدیم/ روی حمایت تماشاگران حساب کرده‌ایم

گرگان – بازیکن تیم ملی کبدی زنان ایران گفت: تمام اعضای تیم ملی کبدی بانوان ایران برای قهرمانی در آسیا هم قسم شدیم و روی حمایت تماشاگران هم حساب ویژه ای باز می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعیده جعفری بعدازظهر شنبه پس از پیروزی مقابل تیم پاکستان در دومین روز مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیدار با پاکستان تمرین بسیار خوبی برای ما بود تا برای بازی امشب با ژاپن آماده شویم و با پیروزی و سرگروهی این مرحله را به اتمام برسانیم.

وی افزود: به هیچ وجه تیم ژاپن را دست کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم پیروز شویم و احتمالا در نیمه نهایی حریف ما تیم کره جنوبی خواهد بود.

جعفری با اشاره به احتمال زیاد رویارویی ایران و هند در فینال پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا گفت: هند رقیب اصلی ماست و در این دوره همه مصمم و هم قسم شده‌ایم تا با پیروزی مقابل هند برای نخستین بار قهرمان آسیا شویم.

وی با اشاره به آمادگی فیزیکی بازیکنان تیم ملی کبدی بانوان ایران گفت: در اردوهای آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها از نظر فیزیکی به آمادگی کامل رسیدیم.

جعفری تصریح کرد: در کبدی آمادگی بدنی بسیار مهم است و امیدواریم این فاکتور در دیدار مقابل هند به کمک‌مان بیاید.

وی در خصوص استفاده از شرایط میزبانی برای کسب عنوان قهرمانی، خاطرنشان کرد: تمام فکر و ذهن ما رویارویی با هند در فینال است و خوشحالیم که تماشاگران در این رقابت‌ها حمایت فوق العاده‌ای می‌کنند و برای قهرمانی روی حمایت آنها حساب کرده‌ایم.

لازم به ذکر است؛ در گروه یک تیم‌های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه و در گروه دو تیم‌های ایران، ژاپن، سری لانکا، عراق و پاکستان حضور دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4154628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha