۴ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶

به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی:

نشست آگاه سازی سیاسی در آبادان برگزار شد

نشست آگاه سازی سیاسی در آبادان برگزار شد

آبادان – به مناسبت روز نیروی دریایی، نشست آگاه سازی سیاسی در محل پایگاه دریایی شهدای تکارو آبادان و خرمشهر در محل مسجد امام رضا(ع) این پایگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز در این نشست که فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر حضور داشتند، کارشناس ارشد مسائل سیاسی در خصوص تحولات منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
سید حمید سید جعفری با اشاره به پایان داعش توسط دستان توانمند جبهه مقاومت با نقش محوریت ایران و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای ارتش گفت: سردمداران و ثروتمندترین گروه تروریستی که عمر آن را ۲۰ تا ۳۰ سال پیش بینی کرده بودند، توسط نیروهای انقلابی و از جان گذشته ظرف شش سال نسخه شان در هم پیچید. 

وی با یادآوری مقالات و نشریات چاپ شده در روزنامه ها و خبرگزاریها در خصوص توانمندیهای دفاعی ایران به خصوص مانور و اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش افزود: نیروی دریایی ارتش بخش مهمی از بدنه دفاعی ایران را شکل می دهد. 

وی اظهار کرد: یکی از ماموریتهای نیروی دریایی توسعه یافته اینست که جنگ را به مرزهای دیگر بکشاند که این موضوع سبب ارتقاء توان رزمی و بالا بردن ضریب امنیت ملی می شود.

کد خبر 4154858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha