۵ آذر ۱۳۹۶، ۸:۵۵

مدیرکل محیط زیست استان قزوین:

کمک های کارکنان محیط زیست قزوین به مناطق زلزله زده ارسال شد

کمک های کارکنان محیط زیست قزوین به مناطق زلزله زده ارسال شد

قزوین- مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: کمک های کارکنان محیط زیست در قالب یک وانت هدایا به همراه دو دستگاه لودر برای آواربرداری عازم مناطق زلزله زده شد.

سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: پس از وقوع زلزله دلخراش غرب کشور، پرسنل حفاظت محیط زیست استان قزوین به منظور کمک به هموطنان زلزله زده همچون سایر همکاران وهموطنان در سراسر کشور در حرکتی خود جوش با تهیه و ارسال اقلام و وسایل ضروری مرزنشینان غیور غرب کشور، خود را در درد ورنج انان شریک کردند.

وی افزود: در این راستا اقلام ضروری از قبیل:خشکبار، لوازم بهداشتی، البسه  گرم زمستانی، انواع کنسرو و خوراکی، فرش و موکت تهیه شد و در فردای روز زلزله بوسیله یک دستگاه نیسان به این مناطق ارسال شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: به همراه تعدادی از پرسنل اداره کل و مدیریت بحران استانداری قزوین و جناب آقای صدرالدین علیپور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در مناطق زلزله زده سر پل ذهاب برای ابراز همدردی و دیدار  با خانواده های زلزله زده در تاریخ یکم اذرماه در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب حاضر شدیم و با آسیب دیدگان ابراز همدردی کردیم.

وی گفت:همچنین یک دستگاه بیل مکانیکی برای عملیات آواربرداری در اختیار بنیاد مسکن شهرستان سرپل ذهاب قرار گرفت و یکدستگاه خودروی کمک دار نیز جهت امداد رسانی به مردم  شریف این خطه به مناطق زلزله زده  اعزام شد.

کد خبر 4155032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha