۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰

تفاهم‌نامه‌ همکاری بین بانک انصار و شرکت سیبا موتور منعقد شد

تفاهم‌نامه‌ همکاری بین بانک انصار و شرکت سیبا موتور منعقد شد

شیراز-تفاهم‌نامه‌ همکاری با حضور مدیرعامل شعب بانک‌های انصار استان فارس، مدیرعامل شرکت سیبا موتور و مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ بین بانک انصار و شرکت سیبا موتور منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این تفاهم نامه، مشتریان بانک انصار می توانند از خدمات لیزینگی این بانک و خرید اقساطی خودرو که توسط شرکت سیبا موتور اجرا می‌گردد بهره مند شوند.

غیاثوند مدیرعامل شعب بانک انصار استان فارس نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغالزایی در سطح جامعه و تلاش برای کاهش نرخ بیکاری گفت: امروزه شرایط اقتصادی به نحوی شده که ایجاد یک شغل پایدار کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد و نیازمند سرمایه زیادی است اما با همگرایی میان ارگان ها و نهادهای مختلف می‌توان اشتغال پایدار ایجاد کرد.

وی در ادامه به لزوم ایجاد شبکه زنجیره ارزش بین گروه‌ها و شرکت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بانک انصار در سطح استان فارس طی یک سال گذشته بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بحث واگذاری منابع مالی در کسب‌وکارهای مختلف و صنایع کوچک و بزرگ استان به متقاضیان واجد شرایط تخصیص داده است.

مدیرعامل شعب بانک‌ انصار استان فارس در ادامه افزود: بانک انصار توانسته با ایجاد شبکه ارزش به میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح استان نقش مهمی را در بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

غیاثوند در ادامه ضمن اشاره به تسهیلات تصویب شده در استان افزود: مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کسب‌وکار در سطح استان فارس تصویب‌شده که بانک انصار تقریبا سه برابر این مبلغ را در حوزه کسب‌وکار و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در سطح فارس فراهم کرده و به متقاضیان پرداخت کرده است که از این جهت، این بانک در سطح استان تبدیل به بانک برتر حامی صنعت تبدیل شده است.

کد خبر 4156087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha