۶ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

توضیحاتی در مورد سیستم نوبت دهی اینترنتی بیمارستان خلیج فارس

توضیحاتی در مورد سیستم نوبت دهی اینترنتی بیمارستان خلیج فارس

بندرعباس - رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نحوه ثبت نام در سیستم نوبت دهی اینترنتی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس را تشریح کرد.

غلامعباس مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد سوء تفاهمات پیش آمده در مورد سامانه نوبت دهی اینترنتی در فضای مجازی بیان داشت: شهروندانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند می توانند به سایت پایگاه اطلاع رسانی مدیریت درمان استان هرمزگان به آدرس dhormozgan.tamin.ir به منظور درمان نوبت بگیرند و سپس جهت جلوگیری از اتلاف وقت به بیمارستان و یا مرکز درمانی مورد نظر مراجعه کنند.

مومنی خاطرنشان کرد: شهروندان پس از ورود به صفحه مورد نظر در قسمت سمت راست سایت گزینه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی را کلیک کرده و مشخصات فردی از جمله کد ملی و تاریخ تولد را وارد کنند و پس از ثبت درخواست سامانه شماره نوبت و ساعت حضور و نام پزشک را اعلام می کند.

رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در پاسخ به این سئوال که برخی پس از ورود به سامانه و ورود اطلاعات با گزینه «مشخصات شما در سیستم ثبت نشده است» مواجه می شوند، عنوان کرد: بیمه شدگانی که اطلاعات آنها با شماره کارگاهی ثبت شده باشد با این پیغام روبرو می شوند که می توانند با مراجعه به مراکز درمانی اطلاعات را اصلاح و شماره ملی را ثبت کنند.

به گزارش مهر، در خبر اولیه که به نقل از رئیس بیمارستان خلیج فارس در مورد سامانه ثبت اینترنتی در رسانه های دیگر به صورت ناقص منتشر شده بود، موجب اشتباه برای مراجعه کنندگان و بیمه شدگان شده بود.

کد خبر 4156458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha