۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۸

معاون ساماندهی امور جوانان خبر داد:

جمع آوری ۱۰میلیارد تومان کمک سمنهای جوانان برای زلزله زدگان

جمع آوری ۱۰میلیارد تومان کمک سمنهای جوانان برای زلزله زدگان

معاون ساماندهی امور جوانان از جمع آوری ۱۰میلیارد تومان کمک از سوی سازمانهای مردم نهاد جوانان برای زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی تندگویان در دیدار صمیمی با نمایندگان سمن های جوانان استان های گیلان و ایلام از جمع آوری و توزیع بیش از ۱۰میلیارد تومان از کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.
معاون ساماندهی امور جوانان با تشکر از همه سمن های جوانان در سراسر کشور افزود: این کمک ها در دو مرحله توزیع می شود که مرحله اول توزیع آن هفته گذشته انجام شد و مرحله دوم آن این هفته به همراه مشاوران و گروه های مددکار اجتماعی به مناطق زلزله زده ارسال می گردد.
وی گفت : همه این کمک ها مردمی بود و این نشان دهنده پایگاه مردمی سمن های جوانان در سراسر کشور است، من خود از نزدیک در جریان جمع آوری این کمک ها بودم و از تشکلهای سراسر کشور سپاسگذارم.
تندگویان در ادامه از اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های سمن ها به عنوان حلقه مفقوده فعالیت سمن های جوانان یاد کرد و با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی از اقدامات سمن ها از سمن های جوانان خواست تا به تولید و ارسال خبر از برنامه ها و اقداماتشان بپردازند. 

دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان از حل مشکل صدور شناسه ملی برای سمن های جوانان خبر داد و افزود: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجوز رسمی اجازه صدور اعتبارنامه فعالیت سمن های جوانان قرار داد شد که پس از تصویب کمیسیون لازم است تا در صحن علنی به رای گیری گذاشته شود. وی افزود : در عین حال در حال پیگیری انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت کشور هستیم تا موضوع صدور شناسه برای سمن های جوانان زودتر حل شود.

تندگویان در ادامه خبر از برخی توافقات صورت گرفته با سایر دستگاه داد و گفت: باوزارت ارتباطات در حوزه حمایت از استارت آ پ ها به توافق خوبی رسیدیم. همچنین با ستادکل نیروهای مسلح در خصوص طرح سرباز مهارت به توافقاتی دست پیدا کردیم و با معاونت علمی ریاست جمهوری هم در حال برقرار کردن تاملات خوبی هستیم. در خصوص صدور مجوز برگزرای نمایشگاه برای سمن های جوانان درصددیم تا با وزارت صنعت ، معدن،تجارت به یک تفاهم نامه برسیم.

کد خبر 4157385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha