۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

حضور روحانیون در مناطق زلزله زده مهم و تاثیر گذار است

حضور روحانیون در مناطق زلزله زده مهم و تاثیر گذار است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور روحانیون در مناطق زلزله زده بسیار مهم است و اثرات مثبتی در منطقه خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در نشست با جمعی از روحانیون و ائمه جمعه اهل سنت استان از جمله ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، گفت: حضور روحانیون در چنین شرایطی باعث آرامش و تسکین داغ دیدگان و قوت قلب مردم زلزله زده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: بسیاری از مساجد مناطق زلزله زده نیز تخریب شده است که پس از پایان کار رسیدگی به اسکان مردم باید در همان محل مسجد بازسازی شوند و وجود مسجد و بانگ اذان نیز خود قوت قلب مردم خواهد بود.

همچنین امام جمعه پاوه گفت: پس از زلزله ستادی در پاوه تشکیل دادیم که علاوه بر جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و اعزام نیروهای امداد و نجات، آرامش مردم و تبلیغ در دستور کار این ستاد قرار داده شد.

ماموستا ملا قادر قادری ادامه داد: ساخت مدارس و مساجد در این مناطق نیز با کمک های خیرین آغاز شده است که این ستاد نیز در این مهم مشارکت خواهد کرد.

وی افزود: روز پس از زلزله نیز با اعزام روحانیون به منطقه بسیاری از کشته شدگان با تیمم و نماز میت دفن شدند.

امام جمعه پاوه در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای مردم ابراز نگرانی و ناراحتی کردند و مسئولان نیز به تبع باید  توجه و تلاش بیشتری در این منطقه داشته باشند.

کد خبر 4157866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha